10/31/2012

neljäkymmentäkaksi








no törmäsinpä tänään kaappiin. olin kattomas alakaapist ruokaa ja sit nousin ylös ni siinähän sitä oli yläkaapin ovi ehanasti auki ja täysillä naamaan <3 nyt rupee näyttämään jo ihan siedettävältä tuo kohta, kattoo jos sitä vaikka huomisen selviäis ilman laastaria. ehkä :D onneks tulee parinviikon päästä uudet kaapinovet näiden tappajien tilalle ..

tänään selvis sit vihdoin yksityiskohdat jokereiden joulukuisesta stogereissusta turkuun. oon aivan kikseissä, koska tänävuonna on varattu fanien käyttöön koko vitun juna + 16 bussia. että hyvää matkaa :D:D herranjumala! huomenna vissiin päätetään saran kans et jos mennään ni kummalla mennään. huuui :) siitä tulee sitte ikimuistonen reissu. jokerifaneille on iha kepeesti varattu 1500 paikkaa hk-areenalta. puol katsomoa.

jaa hmm :D mitähän muuta. huomenna joudun illalla äitin puolesta vahtimaan ebaytä, kun siel on huutokaupassa yks sormus jonka se haluaa. se huutokauppa umpeutuu sillon ku äitillä on kokous, joten se on sitte mun homma sitä yrittää saada. let's kokeillaan. palkinnoks siitä saan sitte toisen niistä mun haluamista paidoista ja yhen aivan ihananihanan mekon! :) ihan rattosastihan sitä rahaa sinne ebayhyn huomenna lyö ku samalla tulee radiosta jääkiekkoa :) kaikinpuolin hyvä päivä.

perrjantaina entiedä mitä teen, vissiinki laittelen kynsiä :D valmistaudun viikonloppuun. luen anatomiaa ja ruotsia. ja sit jos mn hienot suunnitelmani nyt onnistuu ni lauantaina mä nään sikapitkästäaikaa juuson jaja senjälkeen suuntana lätkä&säbä expo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti