10/12/2012

he's big and he's bad

jäi tosiaan eilen mainitsematta, että äiti tilas meille sellasen geelikynsisetin. mä oon ihan ylionnellinen tästä, koska oon vinkunu sellasta ikuisuuden. nyt äitiki on sopivasti niistä innostunu ja eilen lähti hobbyhallista sellai paketti tilaukseen :) mietiskeltiin, että kannattaako ottaa akryyli vai geeli, ja lopulta päädyttiin geeleihin ku äitillä on niistä kokemusta. se saaki sit opetella kans käyttämään niitä kunnolla, koska uskon et ite en itelleni kyllä mitään megahienoja geelauksia saa tehtyä.

ensviikolla sitte luvassa kynsijuttuja ;)

tänään oli aivan ihanaa päästä aikasin <3 olin koko ruotsintunnin ihan horroksessa, pelailin possupeliä, muumipeliä ja uutta tarzanpeliä sekä toki pakollinen instagramtouhuilu. sata kuvaa täynnä ja lisää tulee.

nyt koska kello ei oo vielä edes kahta, kerkeen hyvin siivoomaan koko huoneen. siivoon varmaan joka toinen päivä mut ei kyllä siltä näytä. mut nyt siivoon kunnolla ja sitte laitan vielä meikitki järjestykseen ja turhat pois, koska siitä on ihan liian pitkä aika ku oon sen viimeks tehny. sitten koirankanssa ulos, ruokaa, suihkuun ja jääkiekkoa. tästä on tulossa ihan hyvä päivä :)

stooshe - black heart <3892739504 LOISTOA. pääsin nyt hetkellisesti yli mun anna eriksson ja gangnam style ihkutuksista, ku siirryin tähän. enköhän mä ensviikolla oo jo taas hoilaamassa kun katsoit minuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti