10/28/2012

sick business

sairastelu on ehkä parasta ikinä. kaikki muut taudit menee ihan leikiten ku saa olla kunnolla kipee, mut sit joku ihan nolo flunssa. oon puolet päivästä ihan kuollu ja sit siin suunnilleen neljältä mä aina herään tähän maailmaan ihan pirteenä ja tekee kokoajan mieli tehä jotain. tänään tää mun tekemisvimma purkautu ulos halloweensuunnitteluna ja itkemisenä. oon metsästäny söpöjä halloweenpukuja ympäri internetin jännittävää maailmaa ja sit jääkiekkoa seuraillessa pääsi pari kyyneltä :D:D koska ben eaves. koska loukkaantuminen. koska mä en jaksa näitä enää ollenkaa. jos nyt sit vaik edes yks peli ilman loukkaantumisia. jooko.

sain kans varsinaisen talousihmeen melkeen luettua, viel on vähän jäljellä. oikeesti mikä tahansa kirja on miljardi kertaa parempi pokkarina. ehkä potteritki uppois mulle siinä muodossa ... we'll see, ehkä vielä joskus.

ja voi huoh. huomenna herätys 6:54. mäki tykkään kyllä ehdottomasti loman loppumisesta. kesällä se on hauskaa ku pääsee pitkästä aikaa näkemään tuttuja. mut nyt ei oo kulunu pitkä aika. nyt on kulunu aivan liian lyhyt aika enkä tosiaan haluu viel takas kouluun. ei mua siis koulunkäynti tällähetkellä stressaa ollenkaan, mua vaan ärsyttää se että kymco + lumi = not work. tervetuloa kävelemisen mielenkiintoiseen maailmaan. saatana.

onneks mulla on tv ja ebay. löysin kaks ihanaa paitaa ebaystä jotka pakotan äitin tilaamaan mulle :) niiden yhteishinnaks tulee vähän vajaa 17 dollaria, en tiedä paljon on euroina. ei hirveen suurta pomppua kuitenkaan tee hinnalle.

mutta nyt. iron man. robert downey jr. jumalaista. hyvät jatkot.


joo kyllä kipeenä on aika tosihauska selitellä kaikenmoista :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti