10/08/2012

we are one

life is good. eilen illalla ku tulin loutista himaan ni kymcosta palo ajovalot :) olin nii hilpeenä ku tajusin et eipä sillä paljoo ajella. kävelin siis tänään pirteenä kouluun ja muistin taas, miks se on niin kamalaa. muuten pääsis kävelemään kivoja pikkuteitä, mut sit on yks sellane ihan kamala helvetin ison tien ylittäminen, ja siinä meinaa aina mennä mielenterveys ku joutuu odottelemaan että jos siitä vaikka joku haluais joskus pysähtyä että yli pääsis. miko lupas tulla auttamaan mua sen lampunvaihtamisen kans, koska en mä siitä yksin kyllä selviäis. olin muutenki jo iha järkyttyny siitä että se lamppu ylipäätään voi palaa. kyllä mä tiedän että lamput palaa koska mul on mun kattolampussa 5 lamppua ja varmaan jokaviikko pitää vaihtaa joku ... silti, en jotenki vaa ollu alitajuntaa pidemmälle miettiny että kyllä kymcolle voi käydä sama. impossible.

himaan en sitte enää kävellykkää, ku pääsin even kyydillä :) senjälkee käytin leevin ja sit iski niin kova hedari et nukuin pää tyynyn ja kahen peiton alla tunnin täydellisessä hiljaisuudessa. sit se päänsärky onneks vähän lähti ja rupesin remontti-reiskaks. mun tollai hylly on ollu iha täydellisessä finaalissa, ku se oli puoliks romahtanu ynnä muuta, mutta minä ihan itse korjasin sen. ja eilen illalla korjasin vielä olohuoneen telkkarinki. feeling so super awesome!

seuraavaks vois vaikka vähän syödä, että sais verensokeria jonkinlaiseen nousuun. ois vissiin aikahyvä homma eikä tarttis enää myöhemmin tänään kärsiä päänsärystä. koska not fun.

tälle viikolle oliski sitte vielä anatomian tenttiin lukemista, lääkelaskujen kertaamista ja hoitotyön kotitentti. eikä millään huvittais :(


keskiviikkona taas mennään ;) sellasta sataprosenttista hallintaa seuraava kolmen pisteen voitto olis tosihyvä juttu nyt tähän väliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti