10/01/2012

hold on to heaven

tänään olikin sitten sellanen day well spent. koulu alko vasta kaheltatoista, joten mulla oli hyvin aikaa aamulla tehdä kaikkea aivan dorkaa. koulussa oli tentti, ja välttelin sitte siihen lukemista viimeseen asti. vissii kerran sain koealueen luettua. oho. sit meijä luokka sai pienimuotosen riidan aikaseks tutormaikan kanssa, saa nähä että mitä tästä loppuvuodesta nyt tulee :D oi jestas.

sairauksien tentti meni just nii huonosti ku kuvittelinki, jos pääsen läpi ni pidän juhlat. koulunjälkee oon periaatteessa vaan käyny koirankans lenkillä, järjestelly vähän asioita ja tehny kaikkee yleishyödyllistä. ihan oli mielenkiintoinen päivä. paljon ollaan sarankanssa mietiskelty ja puhuttu mukavia :D:D:DDD

sitte teknologia on haastanu riitaa munkanssa kokopäivän! meijän olohuoneen boksi ei haluu laittaa tallennukseen mitään mitä mä haluaisin tallentaa, instagram ei oo halunnu leikkiä mun kanssa tänään ja twitteriki on laginu kokoajan :D ja twitterin kautta muuten ymmärsin tänään, että veikkausliigassa ei vissii menny tänää kaikki niinku elokuvissa? ilmeisesti kaks jalkapalloa kentällä samaan aikaan. ei sillä että mua muka jalkapallo jotenki kiinnostais ja ottaisin jotenki kantaa tähän asiaan. don't give a shit :D aika jännä vaan et siellä tuomarointi rupee vastaamaa tätä sm-liigan tasoa.

SITTEN! sain koottuu yhteen kaikki mun lempijääkiekonpelaajat tällähetkellä sm-liigasta :)) mua itteeniki suuresti hämmentää toi ilari melart mut en vaa voi sille mitää. kaikesta huolimatta ilari on mahti.
joel armia - henri heino - aleksander barkov - markus granlund
teemu eronen - juuso ikonen - erik karlsson - toni kähkönen
teemu henritius - ilari melart - tomi mäki - max wärn
saku salminen - steve moses - artturi lehkonen - teuvo teräväinen

1 kommentti:

  1. omg!! Noi on ihanii noi lätkäpelaajii ,ite tykkään myös noist ppaitsi ei noi kaikki oo mun lempipelaajii mut ainaski ilari,teemu,saku,steve ,tomi,teuvo,artturi,teemu ja aleksander on mun listal :D oisko sul sähköposti,fb tai twitter , halusin ottaa yhteyttä :D

    VastaaPoista