9/30/2012

niin hyvin että hävettää

lauantaina piti ihanasti herätä aikasin kuulemaan, että mun ei tarttekkaa mennä auttaa enon muutossa. lähinnä olin kyllä onnellinen siitä, että pääsin takasin nukkumaan. sit ku viimein jaksoin nousta, ni edessä oliki siivousoperaatio. onneks löysin vuoden 2004 päiväkirjan jota uppouduin lukemaan. ei herranjumala .... sieluun sattuu lukea tollasta. myötähäpeän tunne itseään kohtaan, that feels so fun :D


sit löysin kans mun silmälasipiilon ja huomasin että näillä kaikilla on joku yhdistävä tekijä. keskimmäiset on nykyset rillit. en mä sille mitää voi että red or deadin rillit on kaikista hienoimpia :( noita valkosia oon kyllä käyttäny ehkä kolme kertaa, koska näytin iha omituiselta ne päässä.

sitte lähettiin äitinkanssa kaupoille ja siellä taas kesti ja kesti ja mä olin ihan hermoromahduksen partaalla koska mun olis pitäny olla viideltä mun vaarilla mutta EHEHE meni taas niinku elokuvissa. jossain ekan erän loppupuolella mä sitte sinne vihdoin pääsin juoksemaan ja sara tuli siinä vähän sen jälkeen ku olin just syömässä :D matsi loppui aivan mahdottoman hyvin!! karlssonille heti maali ja moosekselle 2. EHHE heinoki teki! että oli hyvääää!

sit lähettiin vähä ajelemaa mäkille ja siellä oliki sitte puol suomea samaan aikaan. minä, sara, terhi, miko, mari, jani, osku, anton, emmi, wilma ja sen poikaystävä. siitä sitte jatkettiin vähän pienemmällä porukalla jotain ajelemista ympäri järvenpään keskustaa. että oli kivaa. no mutta, seura oli mitä mahtavimpaa :D senjälkee saatiin matleenan kans viel hienot suunnitelmat siitä joulukuun kärppämatsista! siitä tulloo muuten fun.

tänään sitten en tee mitään. aattelin, että voisin olla yöpuvussa koko päivän, ni on sitte illalla helpompaa. se on varma että spotify soi tasan siihen asti että mun free 48 hours loppuu. eli tänään jossain neljältä. ja ensviikolla urho näyttää kaks jokereiden peliä? mitähelvettiä? :OO no, kattomaan menen koska free hockey.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti