9/24/2012

you'll make me work, so we can work to work it out


eilen sain ku sainki pakotettua äitin värjäämään mun hiukset, joten good bye redhead. kuvassa kyllä näyttää äärimmäisen punasilta, mutta oikeesti ne on melko tummat.

huomista areenabongausta ajatellen oon nyt yrittäny pähkäillä, et olisko fiksumpaa ottaa perus objektiivi vai toi tamronin putki, jolla tää kuva on otettu. toi macroputki on kyllä siis niin unelma. haaveilen kovasti siitä, et joulunjälkeen mul olis varaa ostaa tamronilta joku toinenki objektiivi :)

tänää oon kirjaimellisesti ollu vaan liian väsyny tekemään mitään. heti ku tulin koulusta ni otettiin leevinkanssa pitkät päiväunet. senjälkee vaa söin ja nyt kattelen telkkaria äärimmäisen väsyneenä. mua on vähä huimannu koko päivän enkä oo jaksanu tehä mitää. en oo kyl toisaalta nyt muutamaan päivään syöny kunnolla, mut kai tää nyt tästä ku koulun ansiosta palautuu unirytmi ja saa ruokaaki aina samaan aikaan. viikonloppuna mul ain menee syömiset ihan ketuiks.

huomenna alkaa koulu vasta kymmeneltä ja itseasiassa se loppuuki jo yheltä. sit kerkeen hyvin himaan syömään ja touhuilemaan vaikka mitä. mun tätipuoli ja sen mies ja vissii niiden muksuki tulee meille sit kahvittelemaan jossain päivällä / illalla. kyllä se mulle sopii, vieläpä erittäin hyvin. koska mun suurin mahdollisuuteni muuttaa ikinä pois himasta riippuu todellakin siitä miehestä. ihminen joka omistaa asuntoja ympäri maailmaa, osan helsingistä. ollaan äitinkans vähä suunnitellu et se diilaa mulle kämpän ja äitille auton :D mut vaikka ne tuleeki meille ni mä rupeen tuijottamaan jääkiekkoa puol seiskalta. ja puol kaheksan maissa mä lähenki jo tallustamaan assalle :)

jees! have a nice maanantai-ilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti