9/28/2012

sydämeni on, villi levoton

päivän popitus robin koska 48h ilmanen spotify premium!

onneks eilinen ilta suju niin mallikkaasti ettei tarttennu vetää ragekohtauksia :)) .. not. jokereiden säälittävän ärsyttävä ja jatkuva rämpiminen ilvestä vastaan kävi mun hermoille niin pahasti et tiuskin ja valitin sitte kaikille koko illan vähän kaikesta. loistopäivä siis eilen :D yleisfiilis elämästä on tällähetkellä varsin mahti, mutta eilinen vaa oli mikä oli.

tänää on sit taas ollu täysin erilainen päivä! koko päivän oon vaa hymyilly :D ja kunnialla selvisin koulussa verensokerin ja verenpaineen mittauksista :) i did it! äsken tossa ihan yllättäen terhi, miko ja jani tuli sit käväsemään. ja ylläripylläri taas tyhjeni leffahylly :( kyllä sieluun sattuu ku sieltä katoaa elokuvia. mua ressaa suunnattomasti se jos se ei ole täysi :D ne pyys mua vielä lähtemää johonki mut oon niiin väsyny et olisin varmasti nukahtanu autoon jos mun olis pitäny lähteä. eli vissiin ihan hyvä et lagitan nyt vaa himassa ja otan kontaktia ulkomaailmaan sit joku toinen päivä.

nyt ei oo kyllä taaskaan kuvia, koska en oo jaksanu kantaa kameraa koulussa, eikä oo ollu instagram-inspiraatiotakaan tässä nyt vähään aikaan. huomenna pääsen onneks sentää tekemään jotain, eikä tartte himassa lagia koko helvetin päivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti