9/07/2012

lokomotiv; nikdy nezabudnem

olipas olevat messut. samassa hotellikäytävässä ne oli ku ennenki, mut tänä vuonna käytössä oli yks huone enemmän. olin ihan wow ku näin sen. ilmasta tavaraa tuli jälleen kerran kerättyä ihan huolella. karkkia, purkkaa, miljoona kynää, pinssejä ja tänä vuonna matkaan tarttui myös superin t-paita. jouduttiin kolmella luennolla istumaan ja täyttämään tehtäviä. mulla se luentoaika meni kyl urheilulehtee selatessa. onneks siel oli sentää janne kataja pinkissä paidassaan viihdyttämässä meitä <3 on se aikapoika.

ja oikeesti haluun antaa ihan kamalasti plussaa ja positiivista palautetta spreadshirtille!! olin ihan kauhuissani siitä et tuunko ikinä saamaan mun paitaa ku joudun tilaamaan sen jostain ulkomaanfirmasta, mut mun pelot oli ihan turhia! sain sähköpostilla ilmotuksen siitä et rahat on perillä ja tänään tuli sit ilmotus et se on postitettu :) sika nopeeta toimintaa ja muutenki kivasti informoi asiakasta :) nyt jos ymmärsin oikein, ni se on jossain saksassa tällähetkellä?

siivoilen huonetta, popittelen jvg'tä ja valmistaudun siihen illan hokimatsiin.

hokista puheen ollen, tämä ei ole hyväpäivä. vuos sitte maailma menetti tähtiä. mulle henkilökohtasesti stefan livin ja etenki pavol demitran kuolemat oli tajuttoman iso juttu. mä tuun aina muistamaan teijät <3


nyt jos saisin itteni viel kerättyy kasaan ni olis ihan hyväjuttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti