9/09/2012

ostarilapsii, tykättiin ottaa matsii

jokerit otti pitkästä aikaa komeen voiton. 7-1. ilman tappeluita, ilman mitään turhaa. 40 minuuttia yksinkertasesti täydellistä jääkiekkoa. täl jengil mennää päätyyn asti. on hauskaa olla voittajajengin puolella, kerranki. nää tälläset onnenhetket on jokerifanina kyllä vähä liian harvassa. viimekausi päätty pronssiin, nyt mennään voittojen tiellä loppuun asti ;)

eilen olin saralla, leivottiin keksejä ja katottiin täykkäreitä. sit ku tulin himaan ni alkoki pienimuotonen huonekalujen siirtely. äiti kyllästy meijän olohuoneeseen ja siinähä sit työnneltiin vielä keskiyön jälkeenki sohvaa nurkasta toiseen ku se ei mahu mihinkää. nyt ne on sitte ihan omituisessa järjestyksessä jonka kanssa mä en varmaan ikinä opi elämään. tulipahan se sentään todettua että meille tulee olkkariin uus tv koska vanha on kamala.

tänää oon sit ryssiny kaks kertaa keittiössä koska siin on uus matto, joka ei vaan pysy paikallaan! aina ku kävelen siitä ni liukastun. nyt meinasin et mun ei välttämättä tarttis edes liikkua mun huoneesta tän illan aikana mihinkään, koska ihan kohta alkaa karate kid ja sit illalla bb talkshow. super awesome.

huomenna back to school ja lääkelaskujen mielenkiintoiseen maailmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti