11/02/2012

movember

marraskuu on ihan painajainen. vasta toinen päivä enkä kestä enää ollenkaa. ulkona on kylmä ja sataa vaan vettä kokoajan. pikkasenko ärsyttävää. tekis mieli jokaikinen aamu vaan jäädä sänkyyn makoilemaan peiton alle. onneks nyt on viikonloppu ni ei tartte heti aikasin aamusta raahautua mihinkää.

tää kuukaus on muuten tosi tylsä, ainoo mikä mua jaksaa innostaa on movember :D itseasias se on munmielestä paljon mielenkiintosempi roosa-nauha kampanja. ja megaonnellisena seurailen jokereiden movemberiä täällä :) ja hei oikeesti nyt mennään hyvän asian puolesta eli rahaa palamaan :D

en meekkää huomenna sinne lätkä&säbä expoon, eikä se kyllä oikeestaan edes harmita, koska säästän ne junarahat ja saan vaan olla. ja nyt kattelen telkkaria ja sm-liigaa. tää on tällänen once in a lifetime juttu ku pitkävedot on muka kohillaan? mitamita. eiköhän ne kuitenki kerkee kusta vielä, molempia pelejä on jäljellä yli 40 minuuttia.





tänään on selvitty enkuntentistä kunnialla ja syöty ekaa kertaa ikinä koulussa hampurilaisia. sitten voiskin vetäytyä kuuman kaakaon ja hauskojen kotivideoiden pariin :) toi canon on nyt jääny vähän taka-alalle tässä kuvaamisessa kokonsa takia, mut kyl se viel sieltä heräilee :) en mä mun rakkaastani luovu, oon vaan nyt niin ihastunu instagramiin et se joutuu hetken odottelemaan laatikossa. ehkä mä pääsen vielä joskus instasta yli. ehkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti