11/10/2012

miksi se uskoo, miksi se toivoo

että on ollu laginen viikko. en oo saanu mitään aikaseks. koneella vaa ollu. maanantaina jaksoin vissiin jotain tehä, senjälkee jokaikine päivä on menny koneella. helvetin ärsyttävää. jos vaikka hankkisi sosiaalisen elämän tai jotain. mutta mitä turhia, tietokone on ihan hyvä ystävä. mut ehdotonta plussaa on se et oon saanu oikeesti varmaa elämäni parhaimmat naurut tälläviikolla ja tutustunu ihaniin ihmisiin, joiden elämästä mä en aio lähteä kulumallakaan :D thank you internet!

eilen sain ku sainki raahattuu perseeni matelle. siellä vähän läskeiltiin ja naurettiin :D sit kuitenki aikasin kotiin, koneelle juttelemaan mukavia ja nukkumaan neljältä. heräsinki siitä sitte ihanasti kaheksalta, enkä käsitä et miten ihmiset voi selvitä niin lyhyillä unilla. mulla menee jo järki tässä vaiheessa päivää tähä hereillä olemiseen.

mässyä saatana :D:D:D:D hyvä perjantai oli
puol päivää tänää oon lauleskellu jesse kaikurannan järjetöntä rakkautta. ärsyttävä biisi, mut silti näissä sanoissa rupee olla nyt 600 kuuntelukerran jotain järkeä. voi tosiaan kyllä olla että mun mielentilalleni tää on just sopivan epäselvän mielenkkintonen biisi. puolet sanoista on iha tyhmiä, ja puolet sit taas kolahtaa jotenki omaan elämään niin hyvin. viharakkaussuhde. mul on viharakkaussuhde nyt kyllä taas vähän kaikkiin tällähetkellä :D tää tekemättömyys saa mut hulluks.

huooh. enää tää päivä loppuun ja huominen. ja sitte on maanantai. ehanaa<3 no mut tänään pääsee onneks kattomaan taas kiekkoa :) eilinen matsi oli ihan kamalaa katottavaa, jos sitä vaikka sitte tänään ruotsi voitettais. se olis hyvähomma.

mitäpäs muuta? ainii :D:D oon sellai salihirmu et jalat on vieläki kipeet keskiviikon treenistä. oikeesti tuskaa käveleminen ja kaikki. pahaa tekee. mitään muuta mun elämässäni ei ookkaa tapahtunu. uusiin ihmisiin oon tutustunu, siinä se. olipas taas ihmeellinen ja mielenkiintoinen viikko. loppuis jo :D:D toivottavasti ensviikko on edes pikkusen kivempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti