11/17/2012

rakastuin mä luuseriin

eilisen päivän popituksessa vain elämää- biisit ja robin - luupilla mun korvissa. hyvä et jätin europassin tehtäväks vikalle päivälle. tai no onneks kyllä vaan lähinnä viimeisteltäväks, mut ei millään kyllä innostanu sen tekeminen, ja kahta minuuttia ennen keskiyötä sain sen sitte palautettua. hienosti meni. just aikataulun mukaan.


tässä nyt ku oon yritelly saada ajatuksia kasaan, ni on tullu huomattua se, että käenpesä alkaa taas. se on oikeesti miljardi kertaa parempi ku joku salkkarit. katoin aina käenpesää enkä ikinä jättäny jaksoakaan kattomatta, eli sillä sarjalla on mulle iso merkitys. tää uusinta tulee nyt parhaaseen maholliseen aikaan. en tiiä et mikä siinä nyt muka on niin hyvää siinä sarjassa. ehkä ne henkilöt on jotenki vaa niin samaistuttavan normaaleja. entiiä. ootan silti niin innolla!

sit päätin että ensviikolla luen vihdoin haluan harry winstonin, että on seki sitte luettuna, eikä tartte stressata siitä enää ikinä. se on ollu mulla ehkä kaks vuotta, oon alottanu sen alusta kuus kertaa, enkä vieläkään tiedä missä kohassa sitä kirjaa mä olen tai mitä siinä on tapahtunu. eikä se ole edes millään tasolla sekava kirja. en ymmärrä et miks sen lukeminen on mulle hirvee haaste, siin on kiva juoni, kivoja ihmisiä ja kaikki on kivaa.

tänää oli aamulla lievää säätöä terveyskeskuksessa ja sieltä sitte lähin maten, even ja sonjan kans jumboilemaan :) sain farkut jes! meinasin et olisin katellu niitä tiistaina hyvinkäältä, mut eipähän tartte enää sitäkään suunnitella, koska sain 13 eurolla aiiivan ihanat farkut! kerranki h&m teki jotain oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti