4/04/2012

titanium

kyllää. saran kyydillä kouluun, siellä lievää hajotusta koko pitkän päivän ajan. majavan tunnilla puhuttiin tyyliin syövästä ja eutanasiasta ja mulla pyörii mielessä esko seppäsen es-kolumnit ja mua hajotti ihan hirveesti .... eikä hävetä.

koulunjälkeen käväsin hommaamassa vihdoin sen vr'n opiskelijakorttisen. ja hmm, nii. tulihan tuo ihan kyllä tarpeeseen koska tajusin tänään junalippuja selaillessa että mä tosiaan käyn suhteellisen usein tuolla pääkaupungissa. oho. sit kävin saiturissa hakemassa karkkia illaks ja sikasöpöjä yliviivaustusseja ja siellä törmäsin riinaan :) <3 vähän siinä jutusteltiin ja siitä sitten himaan.

pistin sit blogii vähän uusiks. nyt siis ulkonäkö pikkusen erilainen enkä jaksa enää muokata tätä eli eläkää sen kanssa. anonyymeillä on vihdoin oikeus kommentoida eli sinä matleena joka tätä luet voit heittää kommenttia aina kun siltä tuntuu :)) saa sitä muutki anonyymit tietysti laittaa :D

heitin kynsiin pinkin graffitilakan päälle ja nää on jännän näköset :D jymähin koulun jälkeen taas lukemaan neropatin päiväkirjaa ja oikeesti se on ihan paras. sitä luke viiskyt sivuu ihan huomaamattaan. loistavuutta :D oon ehkä niin idiootti et mua todellakin naurattaa se idioottihuumori mut se on ihan loistavaa. 

this is how i feel at school .... D:DD::D:D samaistuin täysin

kohta alkaa itseasiassa jääkiekko ja kai tässä vois välissä syödäkki. ja imuroida. busy day.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti