4/20/2012

it's raining men

se on se fiilis ku seisoo tunnin pihalla farkuissa ja toppatakki päällä ku sataa ihan kaatamalla vettä. mä tyylii itkin siel pihalla ku mua ahdisti se sade ja ne lapset vaa heitteli mua hiekalla. miks aina on tällänen sää? millon se kesä tulee. mä en jaksa enää. tarhas muutenki tänää sattu ja tapahtu, must tuntuu et kokoajan joku itki. kesäkesäkesä tule jo ni mäki piristyisin!


näytän omituiselta ilman meikkiä mutta eipä tuo menoa hidasta. mul ei oo mitää motivaatiota herätä aamulla aikasin meikkaamaan jos vietän päivän viisvuotiaiden kanssa.

mut veckan är över ja mä voin ruveta lagaamaan ihan urakalla. kohta kaakaoo ja lehvoja :) äiti oli käyny ostamas jotai uusii joten jee! huomen sarankans, luultavasti täykkäreiden katteluu luvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti