4/04/2012

hoki

vaari soitti parii minuuttia ennen ku matsi alko että näkyy muuten niillä ja äkkiäkös mä sinne juoksin. ileki lähetti mulle päivällä viestiä et se näkyy siel mut en jotenki ollu huomioinu sitä. samalla se kyseli mua seuraks huomiseen matsiin mut eteläpäädyssä sen ja sen frendin kans oleminen ei tosiaan kyllä innosta :D ile ei oo mikää hiljanen fani joka istuu koko illan perse penkissä ilman alkoholia. ei, ei toisiaankaan. yksin mä en sen kans mene. ehkäpä joskus enskaudella tai sitten ne mahdolliset finaalit ;)

peli itsessään oli jännä. ekan erän massiivisen sukelluksen takia istuin sohvannurkassa syömässä suklaamunia enkä jaksanu kiinnittää huomiota peliin. sit se rupes paranemaan ja kolmannessa tuli jopa maali. sit jatkoerässä helvetti repes ja mun pinna palo aika totaalisesti.

huomen käydään äitinkaa hakemas ruokaa hesestä :) sit kerkeen just syömään ennenku matkaan taas vaarille kattomaan matsia. onneks se tulee urpolta ni on sentää kivemmat selostajat. nimittäin noi pro'n jätkät oli ihan pyllystä.

ja askartelin puikulalle kivan synttärikortin eilen :) oon ylpee! se on niin fantsu että huhhuh :D:D kyllä on ihana. mä ainaki olisin niin onnellinen ku tollasen saisin. nyt viel vähän telkkarinkyttäystä ja sit nukkumaan. huomenna äikkää ja siel vaan joku kirjaesitelmän tekeminen ja sit taas majavaa. taas jälleen kerran.

+ opintotuki tuli, opintotuki meni. kyllä nyt sattuu sydämeen. mä en osaa tuhlata rahaa ilman tunnontuskia. tilasin tässä äitille äitienpäivälahjan ja siihenhän ne rahat sitten melkeenpä menikin. osa meni sitten ihan toiseen lahjaan. muttajoo. nyt pitää toivoo et äiti maksaa mulle kuukausirahan ensviikolla et mun elämisestä tulee jotain. mun pitää päästä ensviikolla itseasias junal pasilaan ja takas, ei mul sellasiin hienouksiin rahaa ole. pitää tehdä tilisiirtoja että tästä selvitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti