4/08/2012

make mistake, learn, repeat

mun ja saran eiliset suunnitelmat pikkasen kusi, koska mun dvd'n kaukosäädin päätti mystisesti kadota, joten eipä sitten niitä täykkäreitä tullu katottua. korvattiin se kuitenki aapelissa lagaamisella, on muuten loistomesta :D sit illalla ilen ja manun kans sitä lätkää. tääki peli veny suhteellisen pitkäks ku sitä hakattiin reilut 80 minuuttia. ja turpaan tuli tietysti. senjälkee ragefiiliksissä viel ulos sarankaa hyppimään.


tänää äiti leipo ihan sikahyviä ja älyttömän isoja suklaamuffinsseja :) <3 olen onnellinen lapsi nyt. aamu mennykki siivotessa ja harper's islandia katellessa. tänään jos saisin kaikki jaksot katottua ni olisin onnellinen. tai no, kaikkea muuta ku onnellinen koska shane kuolee :( jajaja huomen vissii jotai happeninkia porukalla jossain? ja pääsen ehkä jopa kattomaan luunmurskaajat jos joku sen viittii vuokrata :)


ja äsken puhuin majavan kans melkeen 20 minuuttia puhelimessa ku se anto palautteen sellasest elämäntarinatehtävästä. se oli nii onnellinen ku olin kirjottanu sinne jokereista. ja oikeesti tajusin et kuin paljon oon muuttunu täs puoles vuodes ja mua tyyliin hävetti et mitä kaikkee sinne tulikaan taas kirjotettua :D ai kamala, heti ku nään sen ni pitääki mennä puhumaan sille. mut oli kyl jännä ku se teki jotain ihme havaintoja joistain väreistä ja kaikesta. semisiistiä oikeestaan :D ja nauroin koska majava ei tienny mikä on peliposse :D:D:D:D:D oikeesti hajosin siihen puhelimeen ja mua hävettää niiin kamalasti.

2 kommenttia: