4/02/2012

game 7

aattelin vielä nyt pistää postausta ihan elämästäki. tänään siis oli koulussa pelkkää seksuaalikasvatusta ja meikä puhtaasti hikettämällä vastasi ainoana ihmisenä oikein sellaseen urpoon kysymykseen ja säästyin vastaamiselta muihin kysymyksiin :) muahhahha. huomenna psykan tentti ja äikkää. koulunjälkeen meinasin et koukkaan vero modan ja aseman kautta. mul on se 4 euroo vieläki lahjakortilla vero modaan joten suunnitelmissa olis sen tuhlaaminen. sieltä ei kyllä mitään saa neljällä eurolla, ehkä jonku korun. just ja just. no, meen kokeilemaan silti. ja sit asemalta hakemaan opiskelijakorttia. ja jos sataa lunta ni ihan varmasti meen junalla himaan. rupee ärsyttää tää sää.

sain kynnet lakattua ja ihan niitä irtoglittertimanttijuttujakin käytin! en saanu kunnollista kuvaa eli sitä nyt ei ainakaan tähän postaukseen tule, ehkäpä huomenna. sain psykan tehtävän tehtyä, vaik se oli ihan äärettömän tylsä ja keskittyminen suhteellisen vaikeeta ku täykkärit pyöri taustalla. sain mä kuitenki jotain aikaseks :) huomiselle jää sit seksuaalikasvatuksen tehtävä. AINII! mä vähän laskeskelin, ja mun huoneessa on 181 dvd'tä. aika jännää. olohuoneessa on ainaki samanverran ja iskällä on varmaan 608307 lisää. niil on siel sellane karmeenkokonen hylly TÄYNNÄ leffoja. irrottaudun aina maailmasta ihan kunnolla ku oon siel ku katon niit leffoi oikeesti nonstoppina viikonloput. ja sit nii, on mun huoneessa muutamankymmentä videotaki mut niitä en nyt jaksanu laskea.

tän päivän astetta jännempien matsien lopputulosten perusteella seuraavaks jokereille häviää jyp. tämä teurastus alkaa keskiviikkona ja sit mulla on taa syy eristäytyä maailmasta mukavina iltoina kaakaokupposen kera urhotv'n luo :)

eniveei, hyvästi julma maailma. laitan koneen nyt nukkumaan ja ite syvennyt vielä frasieriin ja pulmusiin ennen ku vaivaudun nukkumaan. ehkä sen unirytmin vois hoitaa kuntoon tässä jossain välissä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti