4/24/2012

ghostbusters

ooi eilen oli niin kivaa päiväkodissa! :) olin ekaakertaa siel muksujen nukkarissa mukana ja mul on sellai fiilis et taisin itekki nukkuu siel. en oo ihan varma. sit ai taivas ku oli ihanaa olla pihalla! aurinko paisto ja oli niin lämmintä eikä tarttenu niitä hemmetin kurahousuja :) <3 sain sitä havainnointitehtävää ihan kunnolla jo tehtyä ja suunnittelin sitä ohjaustehtävää. olisin vetäny niille leikkejäki mut ne lapset juoksenteli siel pihalla nii onnellisina suurennuslasien kans jahtaamassa leppäkerttuja ni en mä niitä viittiny mennä häiritsemään :(

tänää vähän samanlaista, paitsi et en päässy pihalle ku jäin hinkkaa sellasii ikkunamaalauksii irti. eka se oli ihan syvältä, sit siit tuli iha kivaa ku ne lapset hyppi siel onnellisina pihalla ja niit oli kiva kattoo :) sit rupes sataa ja lapsia ei huvittanu enää paljoo siel juoksennella. mua kyl eniten ärsytti se et vettä vaa valu niihin ikkunoihin mut ko ne kuvat oli sisäpuolella ni eipä se mun hommaan vaikuttanu mitenkään <3

sitte nii. huomenna kuudelta töihin ja yheltä kotiin. vedän vähän leikkejä mun lapsille rakkaille ja sitte alottelen ihan kunnolla havainnointitehtävän toteuttamista. mun on pitäny jo kahtena päivänä saduttaa niitä mut aina se jää. aina se on mielessä aamulla mut arvatkaa et onko enää ku pääsen töihin? eipä tietenkää. ehkä huominen tuo muutoksen tähän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti