4/10/2012

do what you can, with what you have, where you are

eilen eli maanantaina oltiin porukalla miskalla kattomassa leffoja :) syötiin terveysruokaa = porkkanaa ja sitten tietysti karkkia. leffoiksi valikoitui kolme muskettisoturia ja asterix & obelix! että oli loistavia :D miskan kämpässä on viel sellai niinku leffahuone tavallaan, et siel on iso sohva mis kaikki lagaa ja sit valkokangas. ja on siinä vieressä sellai ihana punanen retrojääkaappi ja löytyy sieltä bilispöytäki. ja varmasti kaikkee muutaki on. minä, sara, ella, miska ja miisa siel sit oltiin, koska yhet urpot oli laskettelemassa ja muut jossain muualla. siitä tosiaan vielä minä ja sara suunnattiin vaarille lätkäillan merkeissä. syötiin siell suklaamunia ja KERRANKIN juhlittiin jokereiden voittoa. oon aikas onnellinen nyt!

tänään koulussa matikkaa, ammatillista vuorovaikutusta jaaa ohjaustaitoja. lakkasin lindan ja jonnan kynnet siinä aikani kuluksi. omatki kynnet menin sitte sössimään, enkä tietetkää muistanu ottaa niistä kuvia ennenku ne pilasin. no hupsista. kerkee sitä myöhemminki. ne oli sellaset punaset mut sit yhessä oli brittilippu. nyt, ne on punapinkkisekotukset. go meikä!


siinä lindan, jonnalle tuli kyl samanlaiset ku eipä ollu muita lakkoja messissä :D zoomas jotenki ihan hassusti, mutta enivei on glitter+graffiti.

mulla tää päivä sujuu nyt ehdottomasti leffameiningissä. niin tylsä tiistai että huhhuh. en millään jaksais ees nousta sohvalta ylös hakemaan ruokaa. kyllä, mä katon ihan ketusti elokuvia. meijän perheen omistuksessa niitä on reippaasti yli puoltuhatta ja multa on vielä suurin osa kattomatta. heti ku saan luunmurskaajat ni oon onnellinen leffanomistaja :) sit katon sitäki viikon putkee nii että kyllästyn. sit lakkaan viel omat kynnetki, kattoo jos jotain kivaa keksisin.


käytiin tossa jokupäivä sarankans heittää uus kuvauskierros kauniissa järvenpäässä. tässä kuva joka mun mielestä todellakin kuvastaa tätä kaupunkia :) on tää ihan lepposa mesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti