3/31/2012

what are words

sisustaminen on kivaa, sen parissa mennykki tää päivä. täällä on yksi uusi huonekaluntapainen esine, josta mä tavallaan tykkään mut tavallaan se on mun edessä. tollaset niinku sisustustikkaat. ehkä mä rakastun niihin ku keksin että mitä mä laitan niille. yhen purkin mä oon siihen saanu laitettuu. ja lompakon. shrekin kerkesin kyllä tietysti kolmelta kattomaan, venailen tässä et millon se kakkonen mahtais tulla. siin on niin kovat musiikit. nyt kärpät-pelicans, ja kohta vois syödä.

mitähän huomenna vois keksiä? ehkä kirpparikäynti tai jotain. en tiiä.

ja illalla earth hour. jee saa istuu tunnin yksin pimeessä, mikäs sen mukavampaa. tehkää maapallolle palvelus älkääkä kaikki todellakaan rämäskö niitä valoja takas päälle tasan puol kymmeneltä koska se kuormittaa nii perkeleesti ja tekee paljon enemmän pahaa ku se että ne valot olis kokoajan päällä. pistäkää ne päälle vaikka vasta aamulla. koska mä syytän teitä kaikkia jos multa menee sähköt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti