3/29/2012

hyrskynmyrskyn

sommartider hej hej! kovat popitukset tällekki päivälle. yritän kuunnella kaikkee hilpeetä musaa, koska tää päivä lähti ihan kamalasti käyntiin. näin yöllä niin hirveetä painajaista et mä en oikeesti halunnu aamulla avata silmiä tai nousta sängystä. silmät vaan valu ja mä oikeesti pelkäsin. se oli ihan kamalaa. nyt mua pelottaa nukahtaa uudestaan.

sain enivei itelleni jonkinasteisen tatuoinnin suunniteltua. nyt pitää oottaa et saan äitin suostuteltuu tähän mukaan. se voi olla suhteellisen vaikeeta mut eihän mun tartte oottaa ees vuotta ni saan ottaa sen. hehe. joo.

eilisestä lähtien oon lueskellu kaikkii jääkiekkoon liittyviä uutisia ja nauranu niille. puolet niistä ylistää jokereita ja sanoo et sillä kokoonpanolla voitais lähtee vaikka mm-kisoihin. .. ei ollenkaan hassumpi ehdotus. pitkästä aikaa näyttää siltä että homma toimii.

ja sit !! iskä kävi aamul täällä ja laitettiin kymco kuntoon (akku paikalleen) !! siihen pitää nyt jostain pöllästä viel bensaa ja sit nii. kohta pääsee ajelemaan <3 sit mä lopetan tän kotona erakoitumisen ja rupeen näkemään ihmisiä.

eikä oo vieläkään kuvia koska eräs nimeltä mainitsematon johto on yhä piilossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti