3/09/2012

yhtä juhlaa

joo, eilinen oli ihan mahtipäivä :D koulussa kokoajan stressasin illasta mut elossa pääsin kotiin. kerkesin just syömään ennen ku lähin asemalle. terhin kans junalla pasilaan, siel nähtiin mate ja eve ja venailtiin sartsukkaa. siitä peliin. siel meijän vieres istu meijän entinen liikanmaikka joka opetti meitä amiksen alussa mut lähti sit pois. kärppäfani tietysti, kuinkas muutenkaan :D oli tosikivaa siel pelissä, lähinnä vaan naurettiin. sara tosiaan pyys mulle erosen mailan synttärilahjaks ja oon ihan onnissani kokoajan pyörimässä sen kanssa ympäriinsä :D äitillä palaa kiinni ihan pian.

eilen oli siis naistenpäivä, tänään on mun isäpuolen syntymäpäivä ja sen ja äitin hääpäivä ja huomenna on mun syntymäpäivä :D party hard. huomenna ja sunnuntaina tulee jotai vierait juhlii isäpuolen viiskymppisii ja tuomaan mulle rahaa :) se on se tärkein. + ruoka. äiti on leiponu nyt täs koko viikon et en mä ainakaa nälästä kärsi tänäviikonloppuna.

tänään kävin tuhlaamassa jo yhen lahjakortin vero modaan ja löysin sellasen ihanan liivin mikä on niiiin tuitui <3 ensviikolla jos menis tuhlaamaan lisää ku niitä kuitenki tulee. en haluu h&m lahjakorttei ku sit pitää lähtee helsinkii et voi käyttää ne :( mutmut sunnuntain tulee mun eno joka tuo mulle jotain jokerikrääsää :D kelepaa!


nyt aattelin et siivoon ja syön, sit puol seiskalt alkaa jokerit-ässät ja ysiltä tulee eilisen matsin uusinta. vois kattoo, koska jäi tosiaanki pelistä varmaan puolet näkemättä siel hallil ku tyyliin makasin lattialla nauramassa. ja lopussa iski niin karmee hedari et senki takia jäi ympäristön huomioiminen vähemmälle. tajusin ehk just ja just taputtaa ku jokerit sai maalin :D hyväminä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti