3/05/2012

ei otsikkoa.

tää on ollu vähän tällänen jumipäivä. koulu alko vasta kymmeneltä, se oli loistava juttu koska nukahin kolmelta. hupsista. koulussa enkun tentti, älyttömän hyvä safka ja seksuaalikasvatusta. sit saran ja sen äidin kans fidaan, jossa nähtiin yläasteen terveystiedon maikka. ja mä vähän niinku menin lupautumaan siihen et mennään ensvuonna sinne kertomaan opistosta ja lähihoitajan ammatista. että sara ja terhi, te ootte sitte messissä.

mun _piti_ mennä tänään saralle ja _piti_ siivota. arvatkaa oonko jaksanu nostaa persaukseni tästä sohvalta kertaakaa senjälkee ku siihen koulunjälkeen istuin? HAH olen jaksanut ! te luulitte että olisin laiska mutta meikä vei, kävin mä syömässä. nyt oon katellu lätkäkuvia ja nauranu keuhkot pihalle. huomisen pisteet on äärettömän tärkeitä, koska oon jo luopunu toivosta et torstaina tulis pisteitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti