3/04/2012

kuka ?

KUKA vei mun kaukosäätimen ? mul ei oo mitään hajuu siitä missä se on ja haluaisin ehkä mahdollisesti joskus kattoa jotain muutakin kanavaa ku liviä. ehkä se löytyy, toivon ainaki niin :D


siirsin ton mun valokuvakollaasin seinältä toiselle, nyt siihen mahtuu enemmän ku ei tuu ikkuna vastaan.


juttelin äsken vaarinkans puhelimessa ja se tulee sunnuntaina juhlimaan mun 12-v synttäreitä :) JEEJEE oon koht kakstoist. aattelin tässä nyt ruveta lukemaan helsingin sanomien kuukausiliitettä ja mennä ihastelemaan mun kivoja uusia kenkiä ! illal tulis viel urpolt uusintana se pelicans-matsi mut enpä tiiä et uskallanko kattoo sitä enää uudestaan. sellasta kauhua se oli.

kelatkaa näiden työkenkien upeutta.

1 kommentti:

  1. aivan ihana toi kollaasi! oon haaveillu jo noin sata vuotta tommosesta mut yllättävää etten oo saanu aikaseks.. :(

    VastaaPoista