3/10/2012

17

voi elämä mikä päivä. onneks enää huominen tällästä säätöö ja sit on kolme ja puolsataa päivää ilman tällästä synttärisäätöä. koska mulla menee järki tässä. tääl kävi tänää isäpuolen kavereit + perhetuttuja. ei siis niinku mun kannalta millään tavalla hyödyllinen päivä. sain leffan, levyn, rahaa ja suklaata. huomenna tulee enemmän munki tuttuja ni niitä lahjojaki rupee tulemaan.

tää päivä meni yhtä vähän alle kaksvuotiasta vahtiessa. oli muuten sellanen kauhukakara että huhhuh. meijän koira vihaa pikkulapsia ni siinähä sit yritin pitää leevin erossa siitä muksusta ja sen muksun erossa rikkimenevistä asioista. ei ollu helppoo ku se hakkas kokoajan leluautoilla lasipöytää ja vitriinien lasiovia. sit en saanu sen puheesta mitään selvää, kovin tarmokkaasti se kyl vastas kaikkeen että ei. sit ku se on kakskielinen ni en tiiä et ymmärskö se mitään mitä kukaan sille sano mut kovasti se nauro ja virnuili ja sit taas mentiin ja hakattiin päätä pöytiin.

aaaa mikä ihana hiljasuus nyt ! kattelen täs tätä leffaa ja voisin oikeesti mennä kohta nukkumaan. huomenna tulee viel vähän enemmän porukkaa et jes. isovanhemmat, eno ja sen perhe, isäpuolen äiti ja sen sisko, isäpuolen serkku + sen perhe, isäpuolen sisko + sen perhe, sara ja viel oli varmasti joku jonka unohin.

on muuten sm-liigapääsiäismunasta
erosen maila - kunniapaikalla <3

mun uusin ostos (: ihanaihana liivi <3

oikeesti venaan vaan huomista. pääsen näkee saagan taas ja syömään lisää voileipäkakkuu ja leijumaan enolle tolla mun mailalla :D odottelen innolla! nyt mä sit tajusin sen et oon 17 ja kyllä on mahtifiilis ;) olipas perseestä olla 16. kokoajan aattelin et seittemäntoista on turha ikä mut tää on kyl todella hienoo ja oon ihan fiiliksissä :D tietää et vuodenpäästä oon aikuinen. MAHTIA ! olkaa kateellisia, meikä on vanha ny !


blogger vammattaa ja mua ärsyttää tämä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti