3/23/2012

feeling like one direction

kyllä, saatiin ihan lopullinen varmuus nyt niist työharjottelupaikoista. meen samaan päiväkotiin missä olin sillon syksyllä ja joku ihmepaperi pitäs vielä viedä sille mun ohjaajalle. kattoo jos ensviikolla sais aikaseks. etäpäiviä kun on ensviikolla kolme ;) on tuo opiskelu niin perhanan rankkaa.

matikantunnilla laskettiin talouslaskuja ja popitettiin even kanssa one directionia. on kyllä kova bändi. meikä hiketti ihan kunnol niis laskuissa ja sara veti itkupotkuraivareita vieressä ku se ei osannu :( so sad. sit luettiin uutisista et jäken keskustas oli joku soittanu pankkiin ja uhkannu pommilla. herttilei, täällähän tapahtuu jotain. koko keskusta tyylii evakuoitu ja julistettu joku sotatila. onneks olin koulus ni en päässy sinne kattomaa mitä tapahtu <6969 aina oon jossai muualla ku tapahtuu :( reilu peli ja sillai.

ja eilen siis tumtumtuu vedin värinpoiston ja nyt on kyllä niin upiat hiukset. kävin tänään hakee toisen hiusvärin saiturista, kattoo jos sais edes pikkusen tasasemmaks tätä väriä. lakkasin kynnetki tänää kolme kertaa ... ekalla kerralla onnistu mut en jaksanu kattoo niitä, sit yritin lakkaa turkoosiks ja siitä todisteet on mun paidassa ja ragefiiliksissä otin ne pois. sit ku olin rauhottunu ni vedin mattamustat siihe tilalle. näillä jos kestäs edes huomiseen :D

huomenna tosiaan hallille :) pitkästä aikaa. johan tästä on kaks viikkoa ku viimeks siellä käväsin. puol kolmelt lähen kotoo ni kyllähän mä kerkeen. viideltä alkaa matsi (kuinnii ajois?) ja siel meneeki sit koko ilta. varma voitto tulossa ;)

ma koulu, ti etä, ke koulu, loppuviikko lomaa <3 odotan innolla ! nyt jatkan iltaa syömällä karkkia, kattomalla haastatteluja ja miettimällä huomisen vaatetusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti