6/15/2012

we don't need another hero

täs tulee nyt muutama päivä paketissa :) elieli tiistaina piirreltiin illalla mikon luona noita mäkiautosuunnitelmia. onnistui siis ihan tosihyvin. näin ne voittajamäkiautot syntyy.

:D:D:D:D:D:D:DDDDDD:D
eilen heti aamul ku huomasin et aurinko paistaa ni hyppäsin bikineissä pihalle ottamaan aurinkoo. rupesin lueskelemaan dennis lehanen suljettu saari -kirjaa joka on ihan sikkehyvä. en saanu oikeestaa yhtää väriä mut reidet palo kyl iha huolel. oli kans muksaa iltavuorossa, perus kolmenkympin työpäivä. vähä reiluki. ennen töitä sara osti mulle jäätelön ja mentii assalle lagaamaa. junamatka oli taas yks niitä jännittävämpiä, ku joku mies istu ihan siin mun lähellä ja selaili lehestä aseita ja puhu mukavia. kaikki ihmiset siin vaunus istu ihan hiljaa paikallaan eikä uskaltanu kattoo sitä jätkää. se oli ihan pirun pelottavaa.

nykyset

seuraavat
tänää oli sit näöntarkastus in the morning. näkö huonontunu lievästi sanottuna pikkusen, toises -2.25 ja toises -2.5. sokee kui? valittiin mulle uudet rillit ja samalla aurinkolasit. koska olen lame ni otin saman merkkiset lasit mitkä mul nyt on, mut vähä eri tyyliset. = sama väri ja melkee sama malli mut red or dead lukee eri fontilla tossa sivussa. tykkään kyl kovasti niistä laseista :) ja aurinkolasit on ihan ne perus sellaset massat. koska oli halvat. siit tulin himaa eat ja lähin till keskusta mikonkans. sit vähä lapsetti ja leikittiin siel. sit ehk minuutti ennen ku mä lähin ni sara tuli ja ne kaks lähti viemää meijän mäkiautopapereita vantaalle :D töissä mä sit rikoin oman personal ennätyksen ja raadoin niska limassa 12 euron tuntipalkalla. ku tulin himaa ni junat oli puoltuntii myöhässä ja miko häiriköi et pitäs mennä rantsuu.

no koska olen vammanen ni lähin sit sinne onnittelee päivänsankarii ja kattoo ku ne seikkailee siel laiturilla. no järveenhän ne sit pääty ja illasta tuli jännä. porukka siit sit lähti ja mäki monta kertaa tein lähtöö mut again koska olen vammanen ni saatoin sankarin ja pari muuta sankaria prismalle ja lähin siit ajelemaa himaa.

nyt, i need to get some sleep. huomen meen varmaa ylläripylläri keskustaa lagistaa ennenko duuni alkaa. iltavuorojen hyvä puoli on toki se että kerkee näkemää kavereita sillon ku ei viel väsytä. aamuvuoron jälkee tekis mieli vaa mennä suoraa nukkuu ni iha hyvä et on iltaa. ps ensviikol kaikki päivät iltaa ;) eikä tartte raataa nii perkeleesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti