6/25/2012

voihan peikkojen piirileikki

ei oo mitään parempaa ku herääminen 9.23 siihen et saa tekstarin töistä ja siinä sanotaan että jos haluan niin saan toki alottaa työt aikasemmin ku puol viis. jeee.

viikonpäästä olis lähtö till sverige, pikkasen pistää jännittämää et mitähän siitäki tulee. pitäs ruveta jo pakkailee ja siirtämään omaisuutta vaunulle päin. i just have no idea mitä vaatteita tai ylipäätään omaisuutta mä otan messiin. kuukaus reissussa on kuitenki semipitkä aika. ja viel ku maisematki vaihtuu kovin paljon. ensin etelän hiekkarannat ja sit ollaanki pohjosessa, keskellä ei mitään, lapissa.

ja oon tänään kuullu NIIN paljon hyviä uutisia ja oon sikaonnellinen ja tämä on hyvä päivä :) aurinkoki yritti aamusta paistaa ja sit tuli vesisade ja tykkäsin ihan sikana <333333 sit kasailtiin äitinkans vaunun etutelttaa ja mulla palo sen kans kiinni niin totaalisesti. joku muu saa sen kasata siel reissus, mä revin sen palasiks jos joudun viel tekemisiin sen kanssa. ilkee teltta. liian tekninen siihen et mä voisin ymmärtää miten se toimii.


otin riskin ja leikin kuoleman kanssa. voitin.

ja sit oli just a normal day at the office. nauroin ihan sikapaljon. asiakkaiden vastaukset oli jotenki entistä omituisempia ja työkaveritki teki kokoajan kaikkee vammasta :D:D nauratti kovasti. jännä juttu et tänään näki viimestä kertaa osaa porukasta. huomen varmaa kaikilla hyvillä tyypeillä aamuvuoro ja meikä yksin illassa sillee fuckjeah. jos edes pari tuttua olis iltavuorossa ni ei tarttis yksin raataa. huomatkaa sana raataa, puhua puhelimessa. real fun. ja silti syksyllä lisää jos kasetti vaan kestää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti