6/07/2012

i check my calender seven times a day

aattelin täs ihan aikani kuluks tehä vähän postausta mulle kaikista tärkeimmästä esineestä eli kalenterista. vannon demi-kalenterin nimeen, koska se on kaikkea mitä mä tarvitsen. sinne saa täyttää kaikkia kivoja juttuja ja vastailla kysymyksiin, se on värikäs, siellä on tilaa ja mahollisuus kirjottaa muistiinpanoja. se on vaan mahti. ja loistavan kokonen!

äiti hommas mulle ekan demi-kalenterin 2009 ja siitä se lähti. heinäkuussa siis lähtee käyntiin neljäs kalenteri ja nii :) ihan salee käytän demiä vielä ku oon nelkyt. se on vissi juttu.

2009 - 2010


melkee jaksoin jopa koristella sitä sisältä. siel ei ollu mitää kivaa sisällä :( ulkopuolel oli etukannes noi tollaset kuvat ja takakannes iha järkkyjä kuvia mun luokkalaisista :D:D:D: en viittiny sitä tänne laittaa koska ne ei ois siitä hirveesti tykänny :):)::):))

2010 - 2011


kovin tylsä koristelu. takana i <3 kirby -tarra. kirby on siis meijän superimuri joka makso vähintäänki miljoonan ja siin on astronauttikangasta ja hiomatyyny ja hierontatyyny (iso ero) ja voi kuulemma imuroida koiraaki. hieno imuri, vihaan. toisen kuvan saattaa tunnistaa vaikka se onki vinosti piirretty, numero 18 viittaa samaan joukkueeseen. sisälle oon teippaillu kaikkii mukavia kuvia :D

2011 - 2012


tässäpä tämä nykyinen. innostuin kovasti aiheesta koristelu ja suunnilleen tolta se näyttää joka viikko :DD:D toi on mun synttäriviikolta ja se on vähän järkympi ku muut mut värejä on paljon ja kaikkia turhia lippulappuja. ulkopuolella biisien sanoja. kovin kaunis. ootan et pääsen sen seuraavan kalenterin kimppuun!

2012 - 2013


new baby <3 kovin tyhjä vielä, laitan sit lisää kuvii ku tulee jotain kirjotettavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti