6/26/2012

marry me a little

ensiks, HYVÄÄ KESÄLOMAA MINULLE. MINÄ OLEN SEN ANSAINNUT. : )))

toiseks, jee loma! tänää oli viel hyvä päivä töissäki, sai pitkästä aikaa kunnon tuntipalkan rullaamaan ja tienattua ihan rahaakin. kaheksan eurooko sitä tuli tunnilta vai mitensemeni? ja nii :) mika tuli halaamaa mua viel töiden jälkee ja yritti pakottaa mua jäämään sinne. no way. tän kesän ajalta on kyllä työt tehty. käveltiin nikon kans sit samaa matkaa assalle ja puhuttiin siitä kuinka ihana työpaikka toi on ja kuinka mukavaa ja epätylsää tuo työ on. hyvät naurut sain :DD suunniteltiin vähän et ehkä me nähään siel sit syksyllä jos me jaksetaan sinne viel raahautua työn merkeissä.


tän tehtävänä olis viel viikonlopun ohjelman selvittäminen. oon nyt ihan sekasin siitä et mitä hittoa täällä tapahtuu ja mitä mun pitää tehdä. sen mietin kyl huomenna ku jaksan ajatella ja pääsen eroon tästä päänsärystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti