6/08/2012

but i don't care what they say

eilinen oli luultavasti yks tän vuoden hienoimmista päivistä. menin yheltä prismaan hakemaan karkkia ja limua koska ne maistuu hyvältä ja raha poltteli taskussa vähän liikaa. sit koska oon nopeempi kävelemään ku luulin ni jouduin tunnin venaamaan keskellä prismaa. seisoin siinä urpon näkösenä forever alone koska miko ja sara oli myöhässä. miko sit tuli keveesti kymmenen minuuttia myöhässä ja vähä senjälkee tuli sara.

ruvettiin täyttelee mäkiautopapereita keskellä prismaa ja siinäki tuli ihan hyvin jo naurettua meijän säälittäville kuville ja sille hakemukselle, jonka täyttäminen ei tuu olee helppo nakki. ps. torstaina pitää olla palautettu. oho. miko ja sarsa tuli sit saattaa mut asemalle ja ne lähti jotain mopojuttuja leikkimään ku mä häippäsin töihin.

eilen taisin tehä mun myyntiennätyksen iltavuorossa, ja oikeestaan ekaa kertaa oli ihan hauskaa töissä ku tutustuin yhteen emmaan ja naurettiin siel nurkas kokoajan :D puhelinki vähä flippaili mut eipä tuo haittaa kun myyntejä tuli.

heti ku pääsin töistä ni puhuin sit puhelimessa saran kans. senkaa puhuin ehk kaks minuuttii ja sit se lykkäs puhelimen mikolle ja se viihdytti mua koko junamatkan ajan. suoraa sit asemalta mikolle miettii sitä autoo. ja sitten syntyi niin monta kuningasideaa sitä autoa varten että huhhuh. jos ei niillä ideoilla mukaan pääse ni ei kyllä millään.

miko 5v, ajoneuvoasentaja
tässä se millanen siitä piti tulla, mutta reality is much better :::D:D:D:D
alustavat piirrustukset koki aika suuren kolauksen koska the greatest kuningasidea ikinä. kelatkaa sitä et meil on kaikki ohjaukset ja jarrut ja kaikki jo mietitty ja ne oikeesti toimii. ainoo mikä tällä hetkellä puuttuu ni on niinki epäoleellinen juttu ku renkaat. mitäs me niillä?

mut nii perkele oikeesti teijän NIIN pitää tulla sinne kattoo sitä kisaa ihan siitäki syystä et mä haluun valokuvia :D jos me nyt päästään siihen mukaan. mut kyl mun usko on ihan totaalisesti tässä hommassa mukana.

tää päivä menee työmerkeis ja ihan yleises lagailus. huominen on mun vappaapäevä ja sunnuntai on ilmeisesti aikalailla kokopäivä tän autojutun ympärillä pyörivää toimintaa. jeees :D:D:D saadaa terhillekki kerrottuu tää meijän superidea. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti