6/29/2012

jaksat viel jonkin aikaa tätä paikkaa, näit ihmisii

voi vittu mikä päivä. :D

aamulla käytiin saran kans blueskadulla kiertelemässä. se osti englantilaista toffeeta ja kävi tollasen naisen luona mikä tulkitsee tarot-kortteja :D that was the fun part of the day.


tän piti oikeesti olla kiva rauhallinen mukava lomapäivä. sensijaan juoksen ympäri kaupunkia ettimässä meijän pihalle eksyneelle kissalle omistajaa. äiti soitteli läpi kaikenmaailman eläinlääkärit ja löytöeläinsuojat. sit lähettii ajamaa eläinklinikalle ja lopulta pääs topi-katti kotiinsa. se kusi mun jalalle, rikko mun käden ja raapas mua naamaan. i want a cat, ne on kivoja.

nyt voisin linnottautuu sohvalle kattomaa telkkarii tai vaihtoehtosesti lukee kirjaa. en tiiä et kumpaa haluaisin tehdä. en jaksa enää kohdata todellisuutta tänää, ainakaa jos se tarkottaa talosta poistumista. pakkaaminen olis nyt sellanen juttu mitä pitäs saada tehtyy eteenpäin. oon saanu vietyy vaatteita vaunuun ehk viikon edestä. ja reissussa ollaan kuukausi. jeees. mut mä en tiedä et mitä vaatteita mä tartten ennen lähtöä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti