6/20/2012

the o.n.e

mun niin piti tehä eilen iha kunnollinen valokuvapostaus koko päivästä mut sit tuliki vatten taivaalta ni homma suli siihen.

duunissa oli perusnormipäivä, tuntipalkka rullas ja sehän riittää mulle vallan mainiosti. töiden jälkeen kävin hakee pari euron juustoo matkaevääks mäkkäristä. no ei menny niinku elokuvissa. olin just assan edessä ja syöny puolet mun hampurilaisesta ku jostain ilmestyy lokki. sen siivet osuu mun päähän, se lens ihan siis sillee et se potkas mua takaraivoon ja sit mun juusto hävis mun kädestä. sit näin ku se lokki lens sinne takasin päin ja jotku mun takana rupes nauramaan. ei vituttanu saatana. sen toisen hampurilaisen söin vast himassa ja pidin perkeleen lujaa siitä kiinni. lievä sydänkohtaus tuli piru vie :( lokki vei mun safkat. KIVA.

tänään sit äiti tuli aikasin herättää mut ja lähettiin kiertelee kirppareit. itseasias käytiin vaan helmessä ja fidassa. en löytäny mitän muuta ku enkelit ja demonit -kirjan joka on parasparasparas! sit saiturista hiusväri ja koruostoksille kultajouseen. äitin kummilapsel on rippijuhlat ensviikolla ja piti ostaa sille sit lahja. sellane korupaketti tuli hommattua ja oon tosikatkera koska mulla ei oo sellasta :( mut äiti osti mulle sen o.n.e'n kellon mitä oon vinkunu tässä ikuisuuden <3 rakastan sitä hirrrmuisesti!


ja nii, tänäänki pitäs viel jatkaa siis töihin. aattelin kyl et vähän voisin pyöriä kaupoilla jos menisin vaikka aikasemmalla junalla helsinkiin. jeesjees :) neljä työpäivää enää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti