6/22/2012

loppuelämäni ensimmäinen päivä

töissä on joka päivä kamalaa, mut silti mä odotan aina sinne menemistä. sieltä lähteminen on ärsyttävää ja junassa kotimatkalla mä lasken minuutteja siihen, millon työt taas alkaa. tää tuntuu hassulta. ja ihanalta. olis jo maanantai ni pääsis töihin. töiden tekemistä en odota ollenkaan, vaan sitä toimistolla olemista. niitä ihmisiä. sitä tunnelmaa. etenkin niitä ihmisiä.

i'm really gonna miss that place.

istuin keskiviikkona yli neljä tuntii toimistol ja sain yhen myynnin. oli tosi tuottoisa päivä. tykkäsin paljon. 20:25 kuulin ne ihanat sanat erään ihanan vanhan naisen suusta ja piru että mä juoksin lujaa hakemaan tilauslomaketta. sit siit viis minuuttii ja olin ovesta ulkona.

torstaina sain sentään tuntipalkan rullaamaan ja tajusin että ehkä mä en ookkaan niin sysipaska tossa duunissa, koska kaikki ne asiakkaat oli jo kieltäytyny kerran sen puhelun aikana ja tilas silti. HAH. piru mä olen hyvä puhumaan. töiden jälkeen mentiin mikon kans pyörimään viel maailmalle.

kaks työpäivää enää. mä odotan sitä kun ne vihdoin loppuu, mut samalla mua pelottaa se et nyt se on sit ohi. en nää niitä ihmisiä enää ikinä. ja se tuntuu oikeesti pahalta.

ja tänään. ei mitään. ihan puhtaasti ei mitään. luen eilistä demiä ja sit enkelit ja demonit olis ihan kiva saada lukastua. siinä on vaan reilut miljoona sivua mut eiköhän se mene. ja sit ku kyllästyn lukemiseen ni voin ruveta suunnittelemaan asioita. heinäkuuta pitää miettiä, ylipäätään ensviikon ohjelma pitää suunnitella ja sit elokuulle on tullu monelle päivälle juttuja mut en oo kirjottanu niit ylös ja nyt en tiedä et mitä mun piti sillon tehdä :))) lintsille ainaki meen, se on varma.

sit kävin vaarin luona aamulla ja se lykkäs mulle käteen yleisurheilukisoijen pääsylipun. i have no idea what to do with it. tulkaa hakemaan se pois.


have a nice perjantai and tosikiva juhannus! :)

itse valmistaudun valvomaan. pitäkää te juhannuspippalonne ihan rauhassa ni mä katon nhl-draftia yöllä. so much more fun. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti