5/28/2012

tyttö joka katsoo merelle

eilen illalla käytiin saran kans subissa ja siitä lähettiin opistolle moikkaamaan riinaa. siellä pyörittiin pari tuntia ja siitä suunnistettiin kotiin nukkumaan. tänään sitte koulussa oli opinnäytetyömessut ja meikä stressaa ihan kybällä niistä nyt jo. koulunjälkeen terhinkans kirpparille ja ostin ihanan paidan :) siitä vero modaan tuhlaamaan terhin rahoja. sit miko teki prisman parkkihallissa hämärän keskellä jotain mun kymcolle mutta nyt se ainaki starttaa hyvin. en tiiä mitä se teki enkä kyllä haluukkaan. kunhan toimii.


pari luuseria heitteli toisiaan heinällä. näitten kahen touhuja mun pitää kattoa jokapäivä. tämä tekee koulunkäynnistä raskasta.

nyt it's raining ja kymcoki puhdistuu ilman mun apuani. koht meille tulee vieraita joten pitää jaksaa viellä edustaa, vaikka ei kyllä tosiaan huvita. tekis mieli vaan nukkua.

muuten kyl on ihan hirveen hyvä fiilis. perjantaista sain niin paljon energiaa et se on riittäny iha kevyesti tähä hetkeen asti. mul tulee alkukeväällä aina sellanen lol en jaksa -vaihe mut sit ku aurinko rupee paistamaa ni saan ihan hirveesti energiaa. must tuntuu et kaikki on keväällä aina paremmin. ainaki mul on nyt sellanen fiilis et pitkän talven jälkeen on taas tullu jotai järjestystä elämään ja kaikki on täydellistä :)

huomen aattelin et vedän korot jalkaa pitkästä aikaa ja olen pitkä. tänäänki jo tuijottelin kaikkien korkkareita ja mua ärsytti koska omat himassa. ps. oon muutenki kasvanu koska oon pian riinan pitunen!1!!!1!!!1 i'm pitkä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti