5/14/2012

ST PETERSBURG vol 1

lähtö oli torstaina kotoa kello neljä. mun vaari vei mut, äitin, isäpuolen ja siskopuolen länsiterminaaliin = ihan perseeseen. matkalle lähtijöitä oli yhteensä kolmetoista. mulla oli oikeesti hermot ihan riekaleina jo helsingin ruuhkassa, ja viel ku äiti ilmotti et se ei tiedä missä sen käsilaukku (sisällä passit) on <3 se kuitenki löyty siel satamassa takakontista. ajettiin periaatteessa koko matka yksien virolaisten takana. niil oli nyrkkitappelu siel menossa yksien liikennevalojen kohalla. jänniä nuo virolaiset. ennenko päästiin laivaan ni piti mennä sellasten rajavartioston porttien läpi. mua ärsytti siinäki jo ku se jono oli munmielestä pitkä. käveltiin sit sinne laivaan joka oli niin käpy. siel piti siin laivan aulassaki viel heittää tavarat sellasen jutun läpi et ne katto mitä siel on sisällä. niit mitä on lentokentällä.


ja ne hytit. ihan kamalia. mä meinasin ruveta itkemään ku mä näin sen :D siis ihan järkyttävä, mut kyllä siellä yön nukku. mulla ja jonnalla eli mun siskopuolella oli sama hytti ja heitettiin vaan tavarat sinne, ennenku lähettiin syömään seisovaan pöytään. siel kaikki sai skumppaa ja vodkaa, oli muuten niin kauheeta että meinas henki mennä. ruoka oli onneks hyvää ja sitä oli paaaljon!


illalla mentiin danssebaariin vähän joraamaan. maximilla oli ihan omat pippalot koko illan ajan ja se halus kokoajan tanssia. mä menin aikasin nukkumaan koska olin niin väsyny ja stressaantunu. laivan piti lähtee seittemältä satamasta, mut sinne pääs ihmisii sisään viel kymmentä vaille yheksän. kaks tuntia myöhässä sitte pääs laiva liikkeelle.


se oli sellainen paatti se. noi lokit oli aika ihania ku ne lens varmaa tunnin ajan ihan tos laivan vieres :D:D näytti silt et ne ei liikkunu mihinkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti