5/29/2012

trying not to love you

koulussa perusrentoo, koulukuvatki otettiin. otin vaa luokkakuvan, ku en tee niil yksittäiskuvil mitää. se on se fiilinki ku meijän rakas luokka tunkee samaan kuvaan <3 hyvä tulee. olin first time ever seisomas siel takana siel pitkien rivissä! eikä muuten ollu edes korkkarit jalassa. ai että oli kivaa. olin siin maten vieressä ja mua nauratti sen kuvaajan pedofiili-ilmeet kokoajan :D pure perfection.

koulunjälkeen meijän piti kävästä yhtikses ysienpäivän juhlis mut suunnitelmat failed ja mentiinki sarankans opistolle takas. sil oli matikantentti ja mä menin sinne harrastamaan ihan yleistä lagaamista. istuttiin varmaan kaks tuntia siinä käytävällä odottamassa et opintoklubi aukee. se meni sit sinne tekemään koetta ja mä menin dataamaan viereiseen luokkaan. that was supersuperfun.

siitä sitten saralle syömään pannukakkua ja lähin siit sit aika nopeesti kotiin siivoilemaan. ja sit täälläki oli pannukakkua ja olin iha jee.


ihk.

kukkien valokuvaussession ja kävelylenkin jälkeen ilta etenee mukavasti kotihoidon etätehtävällä ja laatumusiikilla ja voisin vaikka ylläripylläri syödä. rakkaus ruokaan on ja pysyy.

ps. nolot kommentoikaa saatana ja kertokaa että minkävärisen hiusvärin ostan huomenna. kiitos.

huomenna sarankans 11.43 stadiin :) siit sit jännittävää lagaamista ja siitä ahkerana kansalaisena töihin illaks ja ysiltä kotiin. tää työntekeminen ei oo mun juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti