5/06/2012

danish dynamite

eilen oli ihan kamala olo koko päivän, tää päivä on ollu huomattavasti helpompi. yö oli kyl hirvee ku näin niin omituisia unia ettei mitään rajaa ja heräilin kokoajan. ja tv meni kokoajan omia aikojaan päälle ja pois päältä. kyllä, mä nukun kaukosäädin tyynyn alla :D ku heräsin ni oli kamala olo, mul oli kunnon tuskanhiki ja olin ihan jäässä. siit sit raahauduin ylös vasta ku äiti toi mulle jaffaa ja ylämummo t-paidan mikä on niin ylisulonen ja ihan mahtava! mun vakkaripaita ku (jos) saan lapsenlapsia joskus.


sit oon saanu puettua ihan farkut jalkaan. en tiiä mikä siin on mut mul tulee kipeenä ain huono olo jos makaan. mun on pakko istuu, seistä tai kävellä. ja sit tule heti parempi olo ku saan normivaatteet päälle enkä lagaa yöpuvus sohvalla. pakkasin vähän laukkuu sitä pietarin reissua varten. aika jännä et mul ei oo viel mitään stressiä tai paniikkia siitä vaik lähtö on jo torstaina. ehk se johtuu siit et oon kipee ni en oo oikee ymmärtäny sitä viel et mä lähen ulkomaille. kukkuu aivot, kohta vois herätä.

oon täs katellu todella jännittävää tanska-italia lätkämatsia. tuomarit on perseestä ja noiden maalivahdit imuroi. hirveetä katottavaa mutta voivoi. ihan salee suomalaiset tuomarit ku tollasia jäähyjä viheltää. tanskan joukkueessa on jokeri, joten tottakai sen touhuja pitää seurata. ja mul ei oo mitään hajuu et ketkä nää maalitki on tehny ku katon koneelta ja selostus on jollain ihmekielellä mitä en oo koskaa kuullu ennen.

neljält pääsee onneks kattoo laatujääkiekkoa koska suomi-slovakia. jee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti