8/16/2012

the man with the big sombrero

oon tässä tuijotellu bloggerin etusivua vaikka kuinka kauan, ja miettiny että mistä kirjottas. mitähän oon saanu aikaseks tässä lähiaikoina? löysin eilen itteni ihmettelemästä twitterin mielenkiintoista maailmaa ja hetken mielijohteesta hyppäsin sinne mukaan. päätin heittää samaan syssyyn instagramin ja eksyinkin sen pariin vaikka kuinka pitkäks aikaa! ehkei kumpikaan niistä oo ihan niin syvältä ku mitä mä oon ajatellu. oon kyllä vieläki ihan hakusessa niiden käytön kanssa, mut enköhän mä opi. hopefully.

tänään opiskeltiin todella ahkerasti fysiikkaa ja äidinkieltä ja päälle mukavaakin mukavampi tutortunti. muille päivän kohokohta tais olla kolmen tunnin hyppytunti, mut minä ja terhi onnellisena kateltiin vuokra-asuntoja netistä :D that was superfun!

tänään meinasin kuluttaa viimeset spotify-minuutit elvikseen, jonka kuolemasta on tänään 35 vuotta. sit samalla voisin keskittyä huoneen siivoomiseen. huomenna illasta lähen viikonlopunviettoon iskälle, joten pakkaaminen pitäs suorittaa tässä lähihetkinä, kun en huomenna kuitenkaan sitä jaksa tehdä. onneks viikonloppuna tuleepi jääkiekkoa, eli viihdykettä on taas pitkän kesän jälkeen luvassa! :)

2 kommenttia:

  1. Haluutko linkata twitter-tilis tänne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä sitä sillee ite käytä, kyttäilen vaa muita sen kautta :)

      Poista