8/14/2012

kateus pitää ansaita

oli hassuu olla pitkästä aikaa koulussa. ekana oli vähän yhteislaulua ja muuta mukavaa urheiluhallissa ja stipendien jako. sit syömään <3 loppupäivä auditoriossa puhumassa tän vuoden opiskelusta ja käymässä vähän opettajia läpi. rupes itseasias ruokailun jälkee jo tuntuu siltä et ei koko kesälomaa olis edes ollu.

tänään tajusin et ehk puol suomee lähti / on lähös lähipäivien aikana vaihtoon jonnekki ja mua ärsyttää suunnattomasti ajatellakki sitä et joudun taas elämään yhen talven suomessa. mä itekki periaattees haluaisin jonnekki, mut sit mul iskis kuitenki iha karmee koti-ikävä, enkä tulis toimeen sen host-perheen kans. oon sellane peruna et jos mut yrittää saada tietokoneen tai tv'n ääreltä pois ni sanon pahasti. ja ainoo paikka mihin mä haluaisin mennä vuodeks olis australia, enkä mä tiiä et haluaisinko sielläkää olla vuotta. sit vaa ärsyttäis tulla takasin suomeen.

aattelin tehä vähän tollasta bucket listiä tylsyyden kunniaks.


tehkää kans omii tollasii koska niit on tosikiva kattoo :) voisin tehä jossainvaihees ihan virallisenvirallisen listan ja elää vähän siihen tyyliin. jos vaikka tänään sais aikaiks. ja hei muokkasin blogin ulkonäköö, mitä mieltä? :)

2 kommenttia:

  1. uuuu tykkään kovasti tästä ulkoasusta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ite oo viel päättäny et tykkäänkö tästä vai en mut ehkä mä totun tähän vielä joskus :D

      Poista