8/19/2012

rule the world

pitkästä aikaa iskän luona. tänne on aina kiva tulla koska miljoona elokuvaa <3 nytteki nappasin messiin kassillisen leffoja, et on sit katottavaa pimeinä syysiltoina. täykkäreistäki saan nyt kuudennen tuotantokauden pyörimään. sit tulostelin parikytä uutta kuvaa mun seinälle.

luin tänään kans artikkelin naisesta joka oli vuoden kattomatta peiliin. kelasin et ois sikkekivaa kokeilla mut en kyl todellakaan kestäis vuotta näkemättä itteeni. jos yrittäisin vaik ensalkuun yhtä päivää. joo, vois kokeilla olla huomisen ilman peiliä. onneks tulee vaa vieraita ja on yhet synttäritki huomen <3 kyl mä tän hoidan, ei se oo haaste eikä mikää.
oon kans tänää vakavasti harkinnu sitä et luovun mun rakkaasta huaweistani, jotta saisin tilalle iskän ihananihananihanan htc one x'n. se on vaan niin kaunis puhelin ja nyt se vihdoin suostuis tekemään vaihtokaupan. tätä pitää ihan tosissaan miettiä. tai ei itseasias, mä haluan sen. äitinkans pitää vaan käydä rakentava keskustelu asiasta. = se tyrmää ajatuksen ja mä pidän huawein. niin siinä käy :D tai ku mä en tiiä et haluunko sen oikeesti. onhan se pirun hieno puhelin, mut se on kans tosi iso, enkä mä tiiä et tarviinko mä uutta. varsinkaa sellasta missä akku on pultattu kiinni ja mun käytöllä se akku menee huonoks ehkä parissa kuukaudessa.

tänään tuli kans pitkästä aikaa kunnon hokia, sitä ei sovi unohtaa. ja sehän oli ihasuttava rankkaritappio mannheimille. tää kertoo siitä että viimekaudesta ei olla edetty yhtään mihinkään, luultavasti tultu takapakkia koska teräväinen laitettiin ratkasijaks rankkareihin ?? niinku really. meille on just ostettu jenkkilän supermies steve moses ni ei käyny valmentajalla mielessäkään laittaa sitä edes yrittämään? teräväisellä ei pää kestä rankkareita. se on nähty hyvin monta kertaa. huomenna kello 17.00 olis toinen yritys ingolstadia vastaan, siitä vois jopa voiton repiä?

niiin ja syyskuussa rupeen vahtimaan mun serkkua kerran viikossa muutaman tunnin ajan :) jos sitä hommaa kestäis vaikka pari kuukautta ni siinä on jo isot rahat ansaittu. onneks on hyvä palkka ;) saan lykättyä puhelinmyyntiin menemistä mahollisimman pitkälle tulevaisuuteen.

tästä tuli nyt hyvin paljon sanoja sisältävä postaus, koska mul on vaikka kuinka monta luonnosta tuolla odottamassa julkaisua ja kaikissa on viimepäivien juttuja. kasasin ne nyt sitten näinä yön pimeinä tunteina hienosti yhteen läjään. ilman kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti