2/01/2012

boom boom


joo no eipä nyt taas oikeestaan väsytä. tein sellasen havainnon että boumedienne on kans ihana, ei sekää ole mursu. mikä mua vaivaa ku mun ihanuuksien kategoriaan rupee tunkemaa muitaki ku mursuja :( mut hei oikeesti, 1-4 tappio ässille. olipa taas hieno päivä :D olin vaarinluona kattomassa sitä peliä ja se molempien totaalihajoominen ku ässät tekee alivoimamaalin :D:D:D hyvä päivä tänään.


ja tajusin et en oo valokuvannu moneen päivään ja se oikeesti ärsyttää mua. huomisesta tulee sit taas kovasti lätkäpainotteisia kuvia ja mä tiedän että ketään ei kiinnosta ne :D ei voi mitää. no kattoo jos sais kuvattuu jotai muuta ku menee kuitenkin junalla pois täältä maaseudulta niin ehkä siinä voisi muutaman kuvankin matkanvarrella napsaista. matkastahan tulee hyvin suurella todennäköisyydellä aiottua pidempi versio, sen tarjoaa meille täysin ilmaiseksi VR. pysähtelyä luvassa kauniilla maisemareitillä parhaimmillaan jopa puolen kilometrin välein. korvissa soi kun pienet lapset kiljuvat ylitäydessä ruuhkajunassa, se on tunnelma jota mikään ei voita. muistakaa kiittää mukavia VR'n työntekijöitä, jotka joka päivä vaivautuvat töihin vain tajutakseen, ettei oikeasti kukaan osta junalippua. tämän seurauksena ne joiden korvat soivat jo lasten huudosta, saavat ekstra-annoksen hupia kun ihastuttavat lipuntarkastajat tulevat kovaäänisesti vaatimaan lippuja ja heittämään matkustajia ulos junasta. pakkasella. maisemareitin varrelle. keskelle ei mitään.

odotanko vaikka innolla huomista? kaikki tämä hupi yhdelle päivälle. mutta mikäs sen parempaa kuin paluumatka? <333 nomutta joo, voisin harkita nukkumista koska huomenna 8.15 ruoanvalmistuksen perusteita. jeejeejejeejee. tulipas taas pitkä teksti :OO hui kauhistus.

minua hajottaa suuresti :D:D:D:DD

1 kommentti: