2/12/2012

veckan är över

päästiin sitte tästäki viikosta. torstai ja perjantai oli yhtä tahtojen taistoa siitä että tuunko kipeeks vai en. urheesti mä sit vaan molempina päivinä tarvoin kouluun ja perjantai-iltana vihdoin luovutin ja rupesin sairastamaan ihan urakalla. olin viikonlopun iskällä (metsän keskellä) joten siellä oli ihan jees olla kipeenä : ) katoin kauhuleffoja ja söin iha sikana, silleen se sit kuluki sen viikonloppu. ainii, iskä osti mulle sellaset liilat tennarit, sit sellaset kivsut valkopunaraidalliset kengät mitä seppälästäki saa ja sit semmoset ihan superihkut työkengät. JEA.

tänää sit heräsin ja luin uutisista et whitney houston on kuollu :( hyvä päivä tänään. sit tulin iskält kotii tos päivällä ja sara & sen vanhemmat tuli meille senjälkee puhumaa siit kesän ruotsinreissusta. siit tulee funfunfun !! : )

huomenna sarankans sulkapalloo ja vähän kaikkee muutaki. kattoo nyt. tiistaina ystävänpäivä = sara + täydellisten naisten 5. tuotantokausi ja ehkäpä vähän jopa jääkiekkoa. sit torstaina peliin taavin kanssa! WOHOO se pääsee näkee maailmaa. vien sen mun toiseen kotiin :D noo mutta. ei mulla kai tältäerää oo mitää ihmeellistä kerrottavaa. en oo kameraakaa kerenny nyt käyttämää tässä loppuviikosta, koska olin liian laiska raahatakseni sen kouluun eikä ollu mitään järkee ottaa sitä viikonlopukskaa messii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti