1/31/2012

before i die

joo no kai sitä oli sitte pakko itekki taikoo tälläne postaus ku kaikilla muillaki on :( olen massalapsi joka haluaa maailmanrauhaa. ja vähän muutakin ...  >









tästä puuttuu niin paljon ): mut tos on noi semitärkeet jutut :D mut mä haluan ehdottomasti käydä ausseissa, omistaa leijonan (tai ainaki silittää ja halia sellasta jos en omaa saa) jaaa nii. toi audi r8 on auto josta mä en suostu todellakaan luopumaan. se on mulle sellai unelma et mä pidän siitä kiinni vararikkoon asti. anna ja annan auto. kaikki muu tuleeki sit perässä.

mitää muuta mun elämässä ny ei ookkaa tapahtunu. alotin urheilun. eli siis toissapäivänä tein lihaskuntoa ja nää viimeseet kaks päivää on ollu yhtä tuskaa ku en pääse edes portaita alas. ja se alaspäin meneminen on vielä se helpompi juttu.

silti, tänään aattelin urheilla paljonpaljon ja meen illalla vaarinluo kattomaan lätkää :D näin meillä. ja huomenna sarankanssa olympiastadionille !! siel on joku yleisövuoro (?) mut ketut luistelusta, sinne tulee jokeripelaajia. ja tässä pakkasessa mua ei normaalisti sais sinne hihhuloimaan varsinkaa ku en tiedä missä koko stadion edes on, mut koska siellä on jarkko ruutu niin kyllä, minä menen sinne. koska olen itsepäinen idiootti. no ei voi mitää. tuleepaha kameralle käyttöö ku se on nyt viimeset kaks päivää saanu laiskotella ni huomenna ei oo aikaa sellaselle. oikeesti tapan kaikki jos huomen on jotenki ylikylmä. enn suostu :( no mut nii, jäälle on aina kiva päästä. jääny pikkase vähäselle luistelu tält vuodelt :D kerran saanu raahattuu itteni jäälle. oli funfun!

huomenna luvassa ihkutusta ja kuvia. tai sit valitusta siitä et olin nolo enkä jaksanu mennä sinne. sen näkee huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti