12/15/2012

mä sua odotan ja elämän ilon kadotan

nyt olis kuukaus menny. hirveen vaikee uskoo, en mä oikeestaan oo vieläkään käsittäny et mitä tääl tapahtuu ja miten tää kaikki tulee mun elämään vaikuttamaan. tänää oon ollu koulunjälkee iha helvetin ärsyyntyny, kaikki on päin persettä ja yleisfiilis angst. eiköhän tää tästä kuitenki lähe piristymää ku ymmärrän että lomahan tässä alkaa.

täl viikol oli koulussa laboraatiot, eli käytäntöä. pistettiin ihon alle ja lihakseen, syötettiin ja tehtiin kaikkee muuta ihanaa. sain lääkepassin ja tänään sit loput ergonomiat ja ensviikolla vaan yks päivä koulua <3 ja sitte perjantaina olis vissii joku joulujuhla, en tiiä että jaksanko mennä :D saahan siel ilmasta ruokaa, mut turhaan raahaudun vartiks kouluun jos matkoihin menee tunti.

mate ja sara tuli meille keskiviikkona yöks, katottii vähä kauhua ja pizzaaki tuli syötyä :D:D oli ihan sikahauskaa! :) torstaina sit lähettiin matenkaa giganttiin ja jumboon. ostin iha sikkehienon hameen, enkä jaksa venata sopivia juhlia joissa voin sitä käyttää! :D

eilen en tehny mitään. vaatekaappii siivoilin ja mietin et mitkä on sellasii vaatteita mitkä voisin heittää pois. ei mulla ole sellasia. säästin kaiken. robinin popittaminen kuuluu tietysti jokaikiseen perjantaihin ja koska eilen oli erityisen laadukas perjantai, niin oli hyvä kattoo muumion paluu.

tälle päivälle onki sitte iha hirveesti tekemistä. tavallaan ihan jees juttu ku ei tartte ajatella mitää ylimäärästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti